Termékek reklamációja, visszaküldése, javítása

Összeállítottuk azoknak a kérdéseknek a sorát, amelyek megkönnyítik önnek az eligazodást a termékminőségi kifogás, reklamáció lépéseiben és folyamatában. Kérjük, egy egyszerű kattintással válaszoljon igennel vagy nemmel. A végén külön utasításokat adunk Önnek a további lépésekkel kapcsolatban.

FIGYELEM
Bármilyen termékminőségi kifogást, reklamációt vagy kijavítás iránti igényt regisztrálni KELL a rendszerünkben.
Ha igényét nem regisztrálta rendszerünkben, és például postával küldi vissza a kifogásolt terméket, anélkül, hogy regisztrálta volna és kitöltötte volna az arra szolgáló űrlapot, sajnos nem áll módunkban átvenni küldeményt. Küldeményét visszaküldjük az Ön címére, így kénytelen lesz megismételni az egész folyamatot.


A terméket a jogszabályban meghatározott 2 éves időszakon belül vásárolta?


Gyakran Ismételt Kérdések

KAPCSOLAT

A modern innovációk keretében úgy döntöttünk, hogy meghosszabbított helpdesk szolgáltatással növeljük ügyfélszolgálatunk hatékonyságát, amely az e-mail címünkön vagy a közösségi portálokon érhető el. Bízunk abban, hogy az általunk összegyűjtött kérdések között megtalálja a keresett információt anélkül, hogy telefonon kellene felvennie velünk a kapcsolatot, így az idejét is megtakarítjuk.

FIZETÉS

Webáruházunkban sajnos nem fizethet banki átutalással. Ha szeretne előre fizetni, kérjük, vegye igénybe az általunk kínált fizetési módok egyikét – a bankkártyás fizetést, a PayPal fizetést vagy az ApplePay szolgáltatást.

Kérjük, rendelje meg újra a kívánt terméket. Fizetési módként válassza a PAYPAL vagy utánvét opciót, esetleg próbálja újra a GoPay lehetőséget más bankkártya segítségével. A GoPay rendszer a fizetés után azonnal értesíti Önt arról, hogy sikeres volt-e a tranzakció.

Sikertelen fizetés esetén a képernyőn megjelenik az újrafizetés gomb. E-mail fiókjába megkapja a linket az újrafizetéshez, amelynek segítségével meg tudja ismételni a fizetést, vagy megpróbálhatja teljesíteni a fizetést egy másik bankkártyával.

Kérjük, adja le újra rendelését, és válassza az utánvétes fizetést. A rendszer törli a sikertelen fizetéssel leadott rendelését.

KÉSZLETFELTÖLTÉS

A jelenleg készleten lévő összes elérhető termékünket megtalálja a webáruházunkban. Itt azokat a termékeket is megtalálja, amelyeknek még folyamatban van a gyártása, ezeket az „előrendelés” címkével jelöljük. Várható szállítási idejüket a termékleírásban találja. Az előrendelhető termékeket előre meg tudja vásárolni, így biztos lehet a termék lefoglalásában. Előrendelések esetében kizárólag Trustcard, vagyis betéti vagy hitelkártyás fizetés, illetve a PAYPAL fizetési mód áll rendelkezésre. Ha egy termék nem kapható közvetlenül vagy elővételben a webáruházunkban, nem tervezzük annak további gyártását.

Sajnos erre a kérdésre jelenleg nem tudjuk a választ, de a legnagyobb valószínűséggel nem kerülnek többé gyártásba, ezért minden vásárlónknak azt javasoljuk, hogy akkor vásárolják meg az ékszert, amikor elérhető, és ne halogassák a vásárlást.

Ha nem tudja a kosárba tenni a terméket, ez azt jelenti, hogy időközben sajnos elfogyott, nem rendelhető meg, és jelenleg a gyártását sem tervezzük. Kövesse figyelemmel webáruházunkat, és ha a termék mellett továbbra is az „Elfogyott” címke látható, megadhatja az e-mail-címét, és mi értesíteni fogjuk, ha ismét készleten lesz a termék. Pillanatnyilag mi sem tudjuk megmondani, hogy gyártásba kerül-e még az adott termék, és ha igen, mikor, de bízunk abban, hogy sikerül választania az elérhető termékeink kínálatából. Végül is minden, amit készítünk, gyönyörű, vagy nem?

Ha nem tudja megrendelni a terméket, ez azt jelenti, hogy időközben sajnos elfogyott, nem rendelhető meg, és jelenleg a gyártását sem tervezzük. Távolítsa el a kosárból, hogy meg tudja rendelni a többi terméket. Kövesse figyelemmel webáruházunkat, és ha a termék mellett továbbra is az „Elfogyott” címke látható, megadhatja az e-mail-címét, és mi értesíteni fogjuk, ha ismét készleten lesz a termék. Pillanatnyilag mi sem tudjuk megmondani, hogy gyártásba kerül-e még az adott termék, és ha igen, mikor, de bízunk abban, hogy sikerül választania az elérhető termékeink kínálatából. Végül is minden, amit készítünk, gyönyörű, vagy nem?

Néha előfordul, hogy nagyon kevés – például csak egy vagy két darab – termék érkezik készletre. Emiatt előfordulhat, hogy a termék azonnal elfogy, ha valaki más megelőzte önt. Ebben az esetben javasoljuk, hogy adja meg újra az e-mail-címét, és mi ismét értesíteni fogjuk a termék elérhetőségéről.

Sajnos nem készítünk és a jövőben sem fogunk az elérhető színektől eltérő színváltozatokat készíteni. Az összes jelenleg elérhető színkombinációt megtalálja a webáruházunkban.

Egyedi ékszergyártást sajnos kapacitási okok miatt nem vállalunk. Új termékcsaládok előállítását helyezzük előtérbe.

Limitált kollekcióink darabjai korlátozott számban készülnek. Sajnos miután elfogynak, nem gyártjuk újra őket.

Termékeink mellett jobbra találhatók a termékinformációk, az „Elérhetőség ellenőrzése” alatt megnézheti, hogy elérhető-e az adott termék az üzletünkben. Ha a zöld „elérhető” feliratot látja, akkor kapható az üzletben. Ha nem elérhető, ez azt jelenti, hogy mindenhol elfogyott, és várni kell az utángyártására. Jelenleg csak az előrendelés címkével jelölt termékeket gyártjuk után.

KÉZBESÍTÉS

Természetesen, termékeinket a világ bármely pontjába kézbesítjük, a postaköltséggel kapcsolatos részleteket itt találja: petratoth.hu/szallitas.

A megrendelt terméket a megrendelést követő napon adjuk fel. A szállítási idő a feladástól számított 1–2 nap. Ez a megrendelése leadásától számított 2–3. napot jelenti. Ha például március 23-án 16:02-kor adja le a rendelését, csomagját március 24-én adjuk fel, a kézbesítés pedig március 25-én vagy 26-án várható.

Sajnos nincs lehetőség a webáruházban leadott megrendelések személyes átvételére, javasoljuk, hogy látogasson el hivatalos üzletünkbe a pozsonyi EUROVEA vagy a kassai OPTIMA bevásárlóközpontban.

Nálunk nyomon tudja követni a csomagját. Ha azt látja, hogy a csomagot még nem adtuk át a futárcégnek, ez azt jelenti, hogy a csomag még nálunk található és a futár általi átvételre vár, vagy a futár már átvette, csak még nem érkezett meg az elosztó központba. Csomagját jelenleg két munkanapon belül várhatja.

A szállítás menüpont alatt megtalálja a termékek hozzávetőleges szállítási határidejét. Amerikába általában 3-4 hétig tart a szállítás.

ÉKSZER INFORMÁCIÓK

Fülbevalóink hagyományos pillangózáras kapcsokkal rendelkeznek. Nem gyártunk klipszes fülbevalókat, de ha ez változna a jövőben, feltüntetjük a termék nevében.

Ékszereink aranyozott vagy ródiummal bevont sárgarézből készülnek. A fülbevaló szára nemesacélból készül. Az ékszereket ékszerzománccal kézzel festjük, és cseh kristály és más természetes anyagokkal díszítjük őket. A részleteket a webáruházban, az egyes termékoldalakon találja.

Ékszereink nem tartalmaznak NIKKELT.

Nem javasoljuk az ékszerek napi szintű viselését, és kerülje a vízzel, parfümmel vagy vegyszerekkel való érintkezést. Ezek károsíthatják az ékszer horganyzását.

Ékszereink sajnos nem igazíthatók. Kizárólag nyakláncaink rövidítését vállaljuk. Ilyen igény esetén kérjük, küldje el szállítási címünkre az ékszert beleértve az igényelt rövidítés leírását és pontos mértékét milliméterben kifejezve.

Igen, ékszereink ára magában foglalja a dobozt vagy más csomagolást.

Kérjük, ne Ön javítsa meg az ékszert. A nem megfelelő ragasztó károsíthatja az ékszert, ilyen esetben semmissé válik a termékszavatossági igénye. Az ékszerrel kapcsolatban ott érvényesítse szavatossági igényét, ahol megvásárolta. Üzleteinkben, értékesítőinknél vagy a webáruházunkban. Ha már eltelt a jótállási idő, kérjük, válaszoljon az IGEN – NEM kérdésekre, rendszerünk elvezeti Önt a válaszhoz és a szükséges teendőkhöz.

Sajnos az ékszerdobozaink csak a kínálatunkban szereplő színváltozatokban kaphatók.

Nagyon sajnáljuk, hogy elvesztette a medált. Jelenleg már nem kapható nálunk ez a fülbevaló, és sajnos nem tudunk Önnek külön medált küldeni. Maradna egy üres karikánk és egy hiányos fülbevaló párunk. A gyártás során nem maradnak felesleges alapanyagaink vagy alkatrészeink, mindent pontosan kalkulálunk.

Igen, kap tőlünk egy e-mailt a születésnapján, és ha rendel valamit, ajándékot is kap hozzá.

Sajnáljuk, de az ékszert csak a webáruházban vásárolt termék jogszabályban meghatározott visszaküldési határidején belül, azaz az átvételtől számított 14 napon belül, vagy az ugyanarra a hibára vonatkozó harmadik minőségi kifogás esetén vesszük vissza. Ha megsérült az ékszere, kövesse az IGEN/NEM kérdéssort a „Gyakran ismételt kérdések” menüpont alatt. Jogos igény esetén, és ha az ékszer hibája elhárítható, megjavítjuk. Ha az ékszer nem javítható, új darabot küldünk Önnek, vagy visszatérítjük a pénzét.

A Csecsebecse a zsákban nevű termékünk a véletlen elvén alapul, a termékek egy zsákban vannak összekeverve, és teljesen véletlenszerűen húzzuk ki őket. Így sajnos nem tudjuk befolyásolni, hogy melyik Csecsebecsét húzzuk ki éppen Önnek.

Ékszereinket annak ellenére, hogy antiallergének, kislányoknak nem javasoljuk. Ez nem vonatkozik az adott korosztálynak tervezett ékszerekre.

A Sarra kollekciót és más korábbi kollekciókat sajnos már nem gyártjuk. Az összes jelenleg elérhető ékszert megtalálja a webáruházunkban.

Ha megvan hozzá az alapanyagunk, akkor igen, lehetséges az ékszer/termék javítása. A KÉRDÉSEK menüpont alatt az IGEN-NEM válaszok végigvezetik Önt az egyes lépéseken. A javításra vonatkozó árajánlat jóváhagyása után megjavítjuk az ajándékba kapott terméket.

Ha a termék megnevezésében „fülbevalók” szerepel, ez azt jelenti, hogy az ár egy párra vonatkozik. Ha a termék megnevezésében „fülbevaló” szerepel, akkor egy darab fülbevalóra vonatkozik.

Ékszereink és az általunk készített termékek esetében sajnos nincs lehetőség azok kölcsönzésére.

A KÉRDÉSEK menüpont alatt az IGEN-NEM válaszok végigvezetik Önt az egyes lépéseken.

Sajnos nem készítünk és a jövőben sem fogunk a kapható színektől eltérő színváltozatokat készíteni. Az összes elérhető színkombinációt megtalálja a webáruházunkban.

AJÁNDÉKKUPONOK

Nem, az ajándékutalvány nem vonható össze más kedvezménykuponnal. Megrendelésenként csak egy kedvezménykód váltható be.

Az ajándékutalványokat elektronikusan, azonnal a fizetés után küldjük. Ez abban az esetben is így van, ha az utalványt papír formában kéri kézbesíteni. Ezért az utánvétes fizetési mód az utalványok esetében nem áll rendelkezésre.

Az utalvány 6 hónapig érvényes, lejárati ideje az utalványon szerepel.

Az ajándékutalványt automatikusan e-mailben küldjük, de lehetőség van arra is, hogy papír formában is kézbesítsük Önnek. A megrendelőlapon válassza a „Futárral is küldjék el a nyomtatott utalványt” opciót, és mi papír formában is elküldjük Önnek.

Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és mi elküldjük Önnek.

Rendszerünk sajnos csak egyszer tudja elfogadni a kódot, ezért nem lehetséges az utalványérték felosztása.

FIÓK/MEGRENDELÉSEK

1. ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg e-mail-címét – a nagy- és kisbetűket, számokat és pontokat. Olvassa el többször egymás után.

2. ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a jelszavát – a nagy- és kisbetűket, számokat és pontokat. Olvassa el többször egymás után.

3. ha helyesen adta meg az e-mail-címét, de elfelejtette a jelszavát, kattintson az elfelejtett jelszó helyreállítása linkre, küldünk önnek egy e-mailt a jelszó ismételt beállítására szolgáló linkkel, és kérjük, jegyezze meg az új jelszavát.

Amennyiben a fenti pontok egyike sem segített, nagyon valószínű, hogy nem fejezte be a fiókja aktiválását, amikor először regisztrált a weboldalunkon. Ellenőrizze a postafiókjában a spam (levélszemét), promóciók stb. mappát, keresse aktiváló üzenetünket. Kattintson az aktiváló linkre.

Ha eljutott erre a pontra, de így sem tud bejelentkezni, próbáljon meg újra regisztrálni új e-mail-címmel, és ne felejtse el aktiválni a fiókját.

Regisztrációkor jelölje be a feliratkozás hírlevélre négyzetet, így 25000 Ft feletti vásárláshoz ingyenes szállítást kap tőlünk.

Valószínűleg szándékosan leiratkozott a hírlevelünkről, ezért nem jogosult az ingyen szállításra 25000 Ft feletti vásárlás esetén. Az ismételt feliratkozáshoz nézze meg ezt a menüpontot.

Új, innovatív regisztrációs rendszerünk lehetővé teszi a megrendelés módosítását, mielőtt elküldjük a megrendelt terméket. Termékeket adhat hozzá vagy törölhet belőle. Csak be kell jelentkeznie a fiókjába a weboldalunkon. Felhívjuk figyelmét, hogy ez csak az utánvétes megrendelésekre vonatkozik. A már kifizetett megrendelések esetében nincs lehetőség azok módosítására. Ebben az esetben új megrendelést kell leadnia, mi pedig megpróbáljuk egy csomagban elküldeni őket.

Új, innovatív regisztrációs rendszerünk lehetővé teszi a megrendelés módosítását, mielőtt elküldjük a megrendelt terméket. Termékeket adhat hozzá vagy törölhet belőle. Csak be kell jelentkeznie a fiókjába a weboldalunkon. Felhívjuk figyelmét, hogy ez csak az utánvétes megrendelésekre vonatkozik. A már kifizetett megrendelések esetében nincs lehetőség azok módosítására. Ezért kérjük, vegye át a csomagot, és küldje vissza a nem kívánt terméket a címünkre. Jelentkezzen be a fiókjába, és töltse ki a termékvisszaküldés menüpontot.

Webáruházunkban minden egyes terméknél feltüntetjük, hogy kapható-e az üzletünkben, ha az ékszer rendelkezésre áll, akkor az „Elérhető az OC EUROVEA vagy Optima Košice üzletünkben” olvasható mellette, ellenkező esetben kizárólag a webáruházunkban kapható.

Ha szeretné, hogy Petra dedikálja a csomagját, írja be a dedikálás szövegét a megrendelés megjegyzésébe, és mi mellékeljük megrendeléséhez a dedikálást.

Csomagjainkhoz nem mellékelünk számlát. A számlát a megrendelést visszaigazoló e-mailben küldjük, vagy letöltheti a fiókjában.

Kérjük, ellenőrizze a spam mappát. Minden esetben két e-mailt küldünk Önnek, egyet a megrendelés visszaigazolásáról, egyet pedig a csomag feladásáról. Ha nem kapta meg az e-maileket, valószínűleg rossz e-mail-címet adott meg. Mi a hibásan megadott e-mail-címtől függetlenül rögzítettük és kiszállítjuk az Ön által megrendelt terméket a címére. Várhatóan a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesítjük. Ha ez nem történik meg, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi utánanézünk, hol történt a hiba.

Sikertelen fizetés esetén a képernyőn megjelenik az újrafizetés gomb. Az adott kóddal is megpróbálhatja teljesíteni az újrafizetést. E-mail fiókjába megkapja a linket az újrafizetéshez, amelynek segítségével meg tudja ismételni a fizetést, vagy megpróbálhatja teljesíteni a fizetést egy másik bankkártyával.

Ha a termék mellett az az információ szerepel, hogy az üzletünkben is kapható, akkor ez valóban így van. Sajnos a rengeteg beérkező foglalás miatt törölnünk kellett ezt az opciót, így sajnos nincs lehetőség termékfoglalásra.

Kedves vásárlónk! Természetesen, csak írja be a megjegyzésbe, hogy milyen időpont után küldhetjük a csomagot, és mi elhalasztjuk a feladását.

Termékeinket 14 napon belül ingyenesen visszaküldheti. Válaszoljon a kérdésekre az IGEN-NEM menüpont alatt, ezek elvezetik a helyes válaszhoz. Töltse ki a visszaküldési űrlapot, és mi elküldünk Önhöz egy futárt a termékért.

Rendszerünk sajnos nem teszi lehetővé a cserét, javasoljuk, hogy az a személy, akitől az ékszert kapta, 14 napon belül küldje vissza nekünk a terméket a fiókján keresztül, és vásároljon egy másikat.

ELŐRENDELÉSEK

Az előrendelhető termékek mellett minden esetben a várható szállítási időt is feltüntetjük. Ez azt jelenti, hogy ezen a napon kapja meg a terméket.

A webáruházban előrendelhető termékek dizájnja nem módosítható. Beleértve a fémezést, a zománc vagy a kristályok színét.

Sajnos a gyártást nem tudjuk felgyorsítani. Az egyes folyamatokat nem lehet kihagyni. Az előrendelés szállítási idejét a legnagyobb pontossággal számítjuk.



MEGTALÁLTA A KERESETT VÁLASZT?


IGEN, KÖSZÖNÖM NEM, SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGEM

Webáruház üzemeltető
Petra Toth, s.r.o.
Strojnícka 61/A
821 05 Bratislava
IČO: 50 587 595
DIČ: 2120393121
IČ DPH: SK2120393121